Known issues Xedule en My Xedule

Volgen

Opmerkingen

28 opmerkingen

  • Avatar
    Lisa van Deijnen

    07-01-2025: De linker kolom in Roosteren> Weekroosters > Roosters wordt steeds breder terwijl er door de weekroosters heen wordt gebladerd

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Lisa van Deijnen

    08-01-2025 Reserveringen gemaakt in My Xedule blijven niet in Xedule staan. Hierdoor kunnen dubbele boekingen ontstaan. 

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Lisa van Deijnen

    09-01-2025: Het kan voorkomen dat niet alle wijzigingen die gemaakt worden in het rooster opgeslagen blijven in Xedule. Dit kan er bijvoorbeeld voor zorgen dat er medewerkers/groepen of faciliteiten niet op de lessen blijven staan. Dit heeft hoogste prioriteit bij ons.

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Trace van der Salm

    09-01-2025 16.15 uur, er is een update geplaatst, zie bijlage bij het artikel in het supportsysteem voor het bericht.

    -1
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Trace van der Salm

    10-01-2025, er is een update geplaatst, zie bijlage bij het artikel in het support systeem voor het bericht.

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Trace van der Salm

    10-01-2025, 15.00 uur. Er is een update geplaatst, zie bijlage bij het artikel in het support systeem voor het bericht.

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Trace van der Salm

    13-01-2025 11.30 uur. Er is een update geplaatst, zie bijlage bij het artikel in het support systeem voor het bericht.

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Trace van der Salm

    14-01-2025 11.30 uur. Er is een update geplaatst, zie bijlage bij het artikel in het support systeem voor het bericht.

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Trace van der Salm

    14-01-2025 15.30 uur. Er is een update geplaatst, zie bijlage bij het artikel in het support systeem voor het bericht.

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Trace van der Salm

    15-01-2025: Er is een belangrijke update geplaatst ! Zie bijlage bij het artikel in het supportsysteem voor het bericht.

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Lisa van Deijnen

    15-1-2025: Roosterexports lopen op dit moment niet door.  Dit geldt voor alle exports,  bijvoorbeeld My Xedule, Osiris, Eduarte. 

    1
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Lisa van Deijnen

    15-1-2025 de roosterexports lopen weer door. Er staat op dit moment nog een lange wachtrij, dus het exporteren kan langer duren. 

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Trace van der Salm

    15-01-2025, 12.00 uur. Er is een update geplaatst. Zie bijlage bij het artikel in het support systeem voor het bericht.

    -1
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Trace van der Salm

    15-01-2025, 14.00 uur. Er is een update geplaatst. Zie bijlage onderaan het artikel in het supportsysteem voor het bericht.

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Matts van Remunt

    15-01-2025, 16.45 uur. Er is een update geplaatst. Zie bijlage onderaan het artikel in het supportsysteem voor het bericht.

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Matts van Remunt

    16-01-2025, 09.25 uur. Er is een update geplaatst. Zie bijlage onderaan het artikel in het supportsysteem voor het bericht.

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Matts van Remunt

    16-01-2025, 13.00 uur. Er is een update geplaatst. Zie bijlage onderaan het artikel in het supportsysteem voor het bericht.

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Lisa van Deijnen

    21-1-2025 Er kunnen synchronisatiemeldingen optreden bij bepaalde acties. We zien de melding bijvoorbeeld terugkomen bij het kopiëren van basisroosters/lessen en het doorzetten van JP naar OP. Dit zou na de spoedpatch van gister zijn opgelost maar we lopen toch nog tegen issues aan. Dit heeft hoogste prioriteit bij ons. 

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Lisa van Deijnen

    21-01-2025 16.30uur update known issue synchronisatiemeldingen:

    We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat jullie de afgelopen dagen hebben ervaren. We begrijpen hoe frustrerend het is wanneer dingen niet zoals verwacht werken.

    Ons team heeft achter de schermen hard gewerkt aan een oplossing. We zijn ons ervan bewust dat er vandaag nog steeds synchronisatiemeldingen optreden. Vanavond wordt om 21.00 uur een hotfix uitgerold die dit oplost, om 22.30 uur zijn de omgevingen weer beschikbaar.

    We zijn druk bezig met het plannen van een onderhoudsvenster in samenwerking met onze externe servicepartner. Tijdens dit onderhoud wordt de databaseserver voorzien van extra geheugen om toekomstige, vergelijkbare storingen te voorkomen. We houden jullie op de hoogte en delen de exacte datum wanneer deze definitief is.

    We waarderen jullie geduld en begrip terwijl we werken aan een duurzame oplossing.

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Lisa van Deijnen

    03-02-2025 10:00: alle exports lopen op dit moment niet door. We zijn hier met hoogste prioriteit mee bezig. 

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Trace van der Salm

    03-02-2025: 12.30 uur. De exports doen het weer maar zijn nog vertraagd. Er moet nog een achterstand in exports weggewerkt worden waardoor nieuwe exports nog tot een uur in de wachtrij kunnen staan. Als een export nog in de wachtrij staat, doe hem dan niet opnieuw om lange wachtrijen te voorkomen. Er volgt een volgende update als de wachtrij geheel weggewerkt is en nieuwe exports gedaan kunnen worden.

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Trace van der Salm

    03-02-2025, 14.20 uur. Exports en andere opdrachten draaien weer zoals verwacht. Nieuwe opdrachten kunnen weer gestart worden.

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Matts van Remunt

    12-02-2025 16.20 uur. Dubbel plaatsen van lessen kan optreden als een klas met studenten overlap heeft in de jaarplanning met een lesgroep zonder studenten (in de lesgroeprooster kolom).

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Matts van Remunt

    14-02-2025 14.20 uur. Diverse updates op de known issue pagina. Zie het artikel in het supportsysteem voor de detailinformatie.

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Lisa van Deijnen

    15-02-2025 Back-ups kunnen weer ingeladen en uitgepakt worden.

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Lisa van Deijnen

    03-03-2025: we zijn op dit moment niet telefonisch bereikbaar via onze standaard nummers (+31(0)88 008 7777 en +31(0)88 008 7766). 
    Onze externe provider is bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. 
    We zijn wel bereikbaar via het Fusyon support nummer: +31(0)88 008 7788

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Lisa van Deijnen

    03-03-2025 we zijn weer telefonisch bereikbaar op alle nummers. 

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Lisa van Deijnen

    11-03-2025 Acceptatieomgeving: op dit moment werken de import koppelingen niet op de acceptatieomgeving. Dit geldt bijvoorbeeld voor Osiris, Eduarte, etc. Deze geven een foutmelding en er kunnen geen gegevens opgehaald worden. 

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.